Tomasz Prange-Barczyński 30.01.2010 01:48

http://blogi.magazynwino.pl/daszkiewicz/?p=241" target="_blank">http://blogi.magazynwino.pl/daszkiewicz/?p=241


celeste 30.01.2010 08:33

Ciekawe czy rozchodzi się o rażący brak kompetencji, czy o celowy zabieg marketingowy (ostatecznie producent wiedział chyba, że wino będzie badane). A swoją drogą zaciekawił mnie jeden z komentarzy pod artykułem Tima Jamesa, w którym sugeruje się, że oznaczanie 3 różnymi etykietami wina butelkowanego w 3 różnych okresach wprowadzałoby w głowie klienta zamieszanie. Idąc tym tropem, choć w stronę lekkiego absurdu, oznaczajmy wina tylko jako "białe" lub "czerwone". Klient na pewno nie będzie zmieszany. A każdorazowo przy otwarciu butelki przejdzie go dreszczyk emocji! Na szczęście rynek w takich sytuacjach jest pozbawionym litości sędzią. Pozdrawiam.


Odpowiedz:

Kalendarium imprez
02.12

So

Festiwal Wina Bachanalia

Zamek Ryn, pl. Wolności 2, Ryn

Do góry

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER


Ta strona korzysta z ciastek - małych plików tekstowych przechowywanych na komputerze użytkownika - celem ułatwienia korzystania z serwisu poprzez zapisywanie informacji o takich akcjach użytkowników jak np zalogowanie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj »

ZAMKNIJ