Komentowany wpis na blogu

Francuska oferta Lidla: hity i kity

Przejdź do wpisu >>
Tony Luca 01.10.2013 08:52

Bardzo przypadła mi do gustu organizacja ekspozycji i ogólnie działu, chyba pierwszy z tanich supermarketów, który zadbał o eleganckie skrzyneczki i leżnie. Myślę, że był to dobry ruch w kierunku zdobycia klientów. A co do oferty, cieszy wybór dobrych i nie drogich win, a przez to dostępnych dla przeciętnego zjadacza chleba. Sinceres salutations Jarosław Koziejuk


Nowa i stara Portugalia w Biedronce | Ewa Rybak 01.10.2013 11:12

[...] się wina super pijalne, w cenach w okolicy 1,5-2 dychy. Biedronka, w przeciwieństwie do Lidla (o aktualnej ofercie francuskiej tej sieci pisze Ewa Wieleżyńska), trzyma się obranego kursu cenowego i za wino wciąż płaci się tu średnio tyle, ile według [...]


Odpowiedz:

Ta strona korzysta z ciastek - małych plików tekstowych przechowywanych na komputerze użytkownika - celem ułatwienia korzystania z serwisu poprzez zapisywanie informacji o takich akcjach użytkowników jak np zalogowanie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj »

ZAMKNIJ